044 333 43 25

Телефони:

(044) 333 43 25

(067) 814 95 62

(050) 180 30 39

(093) 170 58 62

Зателефонувати мені

Електронна адреса:

info@prana.com.ua

Графік роботи call-центра:

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Нд

Будні:

9:00 - 20:00

Вихідні:

10:00 - 16:00

Контактна інформація

Рекуператори Прана Обмін та повернення

Повернення та обмін товарів Prana

Відповідно до закону України про захист прав споживачів, покупці мають лише 14 днів на повернення та обмін товару, який їм не підійшов з тих чи інших причин. На жаль цього періоду не завжди достатньо, щоб ознайомитися з придбанням і оцінити наскільки воно підходить саме вам, адже ремонт може затягнутися, а монтаж перенестися в термінах. Розуміючи це, ми пропонуємо своїм клієнтам розширені терміни - на повернення товару 30 днів, а на обмін 90.

Як зробити повернення

Рекомендований порядок дій у випадку, якщо ви бажаєте повернути товар, доставивши його власноруч в магазин:

  1. Зв'яжіться з нами, щоб повідомити про бажання повернути товар.
  2. Підготуйте документи - чек, що підтверджує факт покупки в нашому магазині і рукописну заяву.
  3. Доставте товар в оригінальній упаковці разом з документами в магазин.

Рекомендації для бажаючих повернути товар із залученням транспортних служб:

  • Зв'яжіться з нами по телефону, для повідомлення про бажання зробити повернення продукції та уточнення адреси, на яку необхідно оформити доставку.
  • Підготуйте рукописну заяву про повернення і чек, що підтверджує факт здійснення покупки в магазині Prana.
  • Відправте на раніше отриману адресу товар в оригінальній упаковці, приклавши до нього документи.

Вимоги, які пред'являються до товару, що повертається: продукція повинна мати товарний вигляд - бути без подряпин, потертостей, відколів, слідів експлуатації та монтажу. Товар, що не відповідає наведеним вище вимогам, може бути повернутий при настанні гарантійного випадку.

Повернення товару по гарантії

Рекомендований порядок дій для повернення при настанні гарантійного випадку:

  1. Ознайомтеся з гарантійним талоном. Якщо у вас в ході ознайомлення виникнуть питання по процедурі або інші, звертайтеся до наших фахівців.
  2. Зверніться в офіційний сервісний центр для підтвердження настання гарантійного випадку і отримання документу, що підтверджує факт неможливості усунення несправностей.
  3. Зв'яжіться з нами для повідомлення про настання гарантійного випадку і уточнення деталей повернення (адреса, графік роботи та ін.).
  4. Підготуйте пакет документів: рукописну заяву, акт/висновок з сервісного центру, чек, що підтверджує факт покупки в нашому магазині.
  5. Відправте товар разом з документами транспортною службою або доставте безпосередньо на раніше узгоджену адресу.

Повернення грошових коштів

При бажанні покупець має право провести обмін однієї техніки на іншу, деталі уточнюйте у менеджерів Prana. Якщо ж ви бажаєте повернути товар і отримати гроші, необхідно мати при собі паспорт. Для вашої зручності передбачена можливість отримання грошей за повернутий товар безпосередньо готівкою в точці повернення або за безготівковим розрахунком на карту. Період отримання грошей - 1-3 банківських дні, в залежності від суми і обраного способу повернення. Деталі обговорюються в момент оформлення повернення.